março, 2019

10mar10:0016:30XV MEIA MARATONA

Expandir

Detalhes do Evento

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla eget augue risus. Duis ultricies elementum quam, scelerisque volutpat lacus. Nullam ligula elit, sagittis et metus ut, bibendum semper dolor. Cras aliquet at felis eu feugiat. Aliquam aliquet commodo eros sed sollicitudin. Aliquam dictum elit non urna aliquet, ac congue leo feugiat. Nullam commodo faucibus augue, vel ultrices elit euismod nec. Vivamus ultrices justo pulvinar bibendum cursus. Sed rhoncus pretium convallis. Donec nulla erat, tincidunt vitae augue id, varius molestie libero. Suspendisse aliquet odio lacus, eu blandit diam efficitur id. Curabitur dignissim tempus nunc id congue. Sed et justo id odio convallis varius non placerat lectus. Nunc ac pellentesque sem.

(Domingo) 10:00 - 16:30

Largo da Câmara Municipal da Ribeira Grande

Largo Conselheiro Hintze Ribeiro 9600-509 Ribeira Grande

Organização